Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Da har eg vore på ultralyd!!!!!!!!!!!!!! skulle vere 3d men pga at barnet låg i tverrleie var det så vanskelig å sjå noko, so han tok vanleg ultralyd i stadenfor. På den ordinære ultralyden(17+4) greidde dei ikkje å så kva det blei, men no var det ikkje tvil.... Vi får GUT nr 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om ei veke får vi bilder og cd i posten!!!!!! Gler meg som eit barn!!!!! Var på sunmøre mr klinikk. Kjempe kjekke mann som tok ultralyden...
golddust Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 gratulerer så masse! Eg var i går, på sunnmøre mr klinikk, skulle også ha 3d, men hadde samme problemet som deg Og han mannen var kjempe kjekk! forklarte så masse meir enn vi fikk forklart på ordinær UL Vi får også gutt foressten Sambo her er kjempe stolt over å få en liten fiske-kompiss
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 kunna leie der i helie dag ej. Junior va kjempe aktive, va kjekt å sjå uansett om det ikkje blei 3d.
golddust Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 samme her va kjempe godt. Hadde veldi lyst til å få 3d bilde av lillegutt, men fikk vertfall vite at det er en gutt, så da er eg førnøyd gleda mej til å få bilda
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Blir kjekt å kunne vise dei stolte besteforeldra videosnutt av barnebarnet!!! Å so til alle andre med da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå