Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei der.... tro d eller ei... eg ble gravid av å ha sex en eneste gang... det va dagen etter at mensen var ferdig....trodde jo at den va safe, men tydeligvis ikke... gjett om sjokket va stort når mensen aldri kom... hehe...lærte min lekse då... ingen perioder e safe....
Spire nr2 i magen :) Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 He he ja eg vart gravid i ei periode eg trudde skulle vere ganske så sikker, hadde sex dagen etter eg var ferdig med mensen og full klaff med eingong.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Ok! Da blir dette spennende, hadde sex 5 og 4 døgn før EL!
Anitahar2barn Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Ja fire-fem dager før EL er jo ikke sikker periode :-) Sædcellene kan jo leve i fire døgn...så lykke til!
Galskapens overhode Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 jepp.. her ble vi gravide 7 mndr før vi skulle begynne prøvingen
ballblom Skrevet 22. oktober 2007 #10 Skrevet 22. oktober 2007 Neida, sædceller kan faktisk leve inni deg i syv dager.. så ingenting er sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå