Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 jeg! trodde jeg omtrent visste når jeg hadde EL, siden jeg har hatt regelmessig mens på 35 dager. Men ser visst ut som jeg ble gravid 1 uke før, altså har jeg egentlig en syklus på 28 dager.. Rart... Men men
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Ok! Da blir dette spennende, hadde sex 5 og 4 døgn før EL!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Eh ja! Og en gang når vi hoppet av i svingen så hurra for usikre prevensjonsmetoder!!!!!! Når har det snart gitt oss to nydelige barn og jeg kunne ikke vært gladere ;-)
LilleBanan blir storebror Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg var så dum at jeg trodde rett etter menstruasjon var skuddsikker periode! Det var det altså da ikke. Er nå i uke 18:) Veeldi glad for det nå da.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jepp.. to ganger til og med.. enkelte lærer aldri! Men kommer vel litt an på hvor levedyktige mannens svømmere er å da.. Har nå lært at det ikke er noe som heter sikre perioder! Sterilisering neste!
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jepp...Vi satset på sikre perioder.. Hoppet også av i svingen.. hehe.. Det viste seg å være dårlig prevensjonsmiddel.. Er nå i uke 28.. Vi er selvfølgelig veeeldig glade for de nå da...Da var det nok meningen at det skulle skje akkuratt nå..
Talie Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Jepp. Hadde to menstruasjoner, eller blødninger. Regnet ut fra den ene, da ble det visst feil. Og det er jeg kjempelykkelig for at jeg gjorde:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 "hoppet av i svingen" vi og... nå er jeg gravid i uke 21 hehe
72moddelen og tulla Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg stolte på sikre perioder, har fungert, men siste gang fungerte det ikke, er 16+4 og glad for det nå. MEN gubben SKAL kutte strengen, he he
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 åjada. Vi venter nr 3 hvor av de to siste har blitt unfanget i "sikre" perioder. Nå tør jeg ikke være så uforsiktig mer, selvom vi har verdens skjønneste barn. Skal ta godt vare på disse tre, så får det være bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå