Gå til innhold

Noen som ble gravide i det dere trodde var sikre perioder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg! trodde jeg omtrent visste når jeg hadde EL, siden jeg har hatt regelmessig mens på 35 dager. Men ser visst ut som jeg ble gravid 1 uke før, altså har jeg egentlig en syklus på 28 dager.. Rart... Men men :)

Skrevet

Ok!

Da blir dette spennende, hadde sex 5 og 4 døgn før EL!

Skrevet

Eh ja! Og en gang når vi hoppet av i svingen så hurra for usikre prevensjonsmetoder!!!!!! Når har det snart gitt oss to nydelige barn og jeg kunne ikke vært gladere ;-)

Skrevet

Jeg var så dum at jeg trodde rett etter menstruasjon var skuddsikker periode! Det var det altså da ikke. Er nå i uke 18:) Veeldi glad for det nå da.

Skrevet

Jepp.. to ganger til og med.. enkelte lærer aldri! Men kommer vel litt an på hvor levedyktige mannens svømmere er å da.. Har nå lært at det ikke er noe som heter sikre perioder! Sterilisering neste!

Skrevet

Jepp...Vi satset på sikre perioder.. Hoppet også av i svingen.. hehe.. Det viste seg å være dårlig prevensjonsmiddel.. Er nå i uke 28.. Vi er selvfølgelig veeeldig glade for de nå da...Da var det nok meningen at det skulle skje akkuratt nå..

Skrevet

Jepp. Hadde to menstruasjoner, eller blødninger. Regnet ut fra den ene, da ble det visst feil. Og det er jeg kjempelykkelig for at jeg gjorde:)

Skrevet

"hoppet av i svingen" vi og... nå er jeg gravid i uke 21

hehe

Skrevet

Jeg stolte på sikre perioder, har fungert, men siste gang fungerte det ikke, er 16+4 og glad for det nå. MEN gubben SKAL kutte strengen, he he

Skrevet

åjada. Vi venter nr 3 hvor av de to siste har blitt unfanget i "sikre" perioder. Nå tør jeg ikke være så uforsiktig mer, selvom vi har verdens skjønneste barn. Skal ta godt vare på disse tre, så får det være bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...