Gil Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Føler meg litt dum som spør om dette for jeg forstår jo at det må dreie seg om forventet mensdag eller noe...men hva står det eksakt for?
dulille junivenn Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 IKM= ikke kommende mens. Den dagen du skal ha mensen, men håper den ikke kommer
Gil Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 Takk Er litt ny på disse sidene, så det er et par forkortelser jeg har stusset litt ved....men nå er jeg oppdatert
dulille junivenn Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Flott Har dyttet siden med forkortelser opp- så nå finner du den på første siden. Her står mange råd og forkortelser jeg fant nyttige i begynnelsen her inne Lykke til med prøvinga. Prøvd lenge? Hvordan går det?
Gil Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 Takk, så siden komme opp og tenkte at det kanskje var du som hadde dyttet den opp. Den var kjekk. Har prøvd i ca 3-4 mnd. Ikke så lenge, men jeg er jo utålmodigheten selv... Tror EL er rett rundt hjørnet...så nå tester jeg i vei med EL-test. Har du prøvd lenge?
dulille junivenn Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Er i vår 2pp, så har ikke prøvd så lenge nei. Dvs. slutta med pilla i august. Men er allerede utålmodig ja.. Hvordan skal dette gå. Vi er vel det man kan kalle prøvere, men ikke slik superaktiveprøvere. Vi bruker ikke prevansjon, men heller ikke EL test eller noe. Er derfor litt usikker på min EL. Men vi får ta det som det kommer en stund. Er av typen som ikke tør håpe eller tro, samt er redd for å ikke skulle kunne bli gravid. Synes derfor det kan være greit å ha EL tester på vent, dersom det skulle vise seg at dette vil ta laaang tid. Godt å ha noe å falle tilbake på. Jeg har IKM 24. oktober, dvs 1uke og 1dag til.. Så nå venter jeg spent på om TR dukker opp på dagen.. Dersom hun absolutt skal dukke opp håper jeg hun kan møte presis.. Så vondt å vente om man ikke er gravid.Når har du IKM? Er det "offentlig" at dere prøver? Barn fra før? Min samboer har en fantastisk sønn, men jeg har ingen egne barn.Så nå prøver vi å skaffe lillesøsken til gutten Ingen som vet at vi prøver forresten. Lykke til med EL testinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå