*Mustang Sally* Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 De trenger nærhet og trygghet. Og dere trenger mange ganger hendene frie, eller vogna er i veien. Barn som bæres blir rolige og får den nærheten de trenger gjennom litt bæring om dagen. Og selv syns jeg det er så deilig å kunne lage mat selv om jeg ammer;) Ta en titt innom www.barnvedhjertet.com der kan du få masse tips til deg som vil bære barnet i ergonomisk riktig sele. Alt fra sjal, slynge, mei tai og formsydd
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Bare husk på at noen babyer faktisk ikke liker å bli bært i sjal, MeiTai osv :-) Så at alle blir rolige av det og koser seg er bare tull, de fleste liker det muligens, men ikke alle! Først nå som mini er 4 mnd begynner han å trives med å bli bært inn mot kroppen i MeiTai i mer enn 2-3 minutter fordi han nå bedre klarer å se seg rundt oppi der, han trivdes i sjalet når han var nyfødt og skulle sove, men så begynte han å hyle oppi der om han var våken, nektet å være oppi der, nå synes han det er kjempefint å sitte fremovervendt oppi sjalet, men ikke inn mot kroppen, men det er jo først nå han er stro nok til å bæres fremover.
pink1254788 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Det er kjempekos å bære:) Men merker at det kommer litt an på humøret til lille snurvel. Vil bare sitte innover i MT når han sover/ er veldig trøtt, ellers er det utover som gjelder - her skal vi ikke gå glipp av noe! ;P
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 jeg synes det er kjempekos å bære! men- når vi er inne og lille er våken så trives han mye bedre med å ligge på gulvet og kave, tror det er bedre for motorikken enn å bli bært hele tiden. Går vi tur og det er meningen han skal sove-da er det bedre med vogna siden han sover tyngre der. Men er han surkete og middagen skal lages, eller vi skal gå en våken kveldsstur eller tusle en tur på smale stier - da er det elastiske sjalet eller mei tai `en suuper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå