Smånetta 14.mai Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Etter gårsdagen lange og tullete krangel, har jeg sittet og lurt på hvorfor jeg egentlig gadd å bruke energi på det. Har kommet fram til at det gidder jeg jo egentlig ikke. Så nå sier jeg hadetbra og lykke til videre til alle sammen.
junea Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Synes ikke du skal bry deg jeg! Du har all rett til å være her som alle andre, selv om det ble mye drittkasting! Det blir fort glemt!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Noe jeg ikke har fått med meg nå? Hva har skjedd? En liten oppdatering anyone? )
junea Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ut ifra det jeg har lest har man kranglet om et innlegg her lengre nede. Er både på skravle og på krangle om dette!
mamman til karen elisabet. Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Du har også rett til å være her, prøv å ikke bry deg noe om det!
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Blir ikke noe bedre av å demonstrere på denne måten - altså - at du skriver et slik innlegg. Og treo meg, jeg vet godt hva jeg snakker om for jeg har gått i den samma fella sjøl. Kom igjen, bare drit i dette. Hold en lav profil en stund, og kom så tilbake om du vil. Da har alle glemt dette... Og dette har ikke jeg blanda meg bort i en gang, så vet egentlig ikke hva det dreier seg om. Lykke til, og velkommen igjen =)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Er vel isåfall andre som burde "reise" fra bim enn deg vel..?? Nei, blir her du..klem
Voyeur Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Syns bare du skal ignorere det lillemartemamma. Klem fra meg.
Grevinne von Grillvott Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Det er mange som har hatt småfeider her inne på BIM, så ikke la det som skjedde i går ta fra deg lysten til å være her inne! At andre ikke klarer å la det ligge nå burde ikke bli ditt problem! Hello Alicja ler litt av det i dag, og det burde du også gjøre. Det er lett å bli revet med her inne, og jeg ble selv litt irritert i går, men det er vann under broa i dag. Håper vi forsettes å sees her inne!
Maja-Kaja Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 trenger ikke slutte å være her da.. selvom den diskusjonen vi hadde tok litt av, så blir den jo fort glemt... ikke rart at det blir litt temperatu når så mange hormoner "diskuterer" med hverandre. selvom diskusjonen ble litt hissig, så går det ann å legge den bak seg og se fremover og heller tenke på noe annet enn den ene teite diskusjonen der =)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 pauser er alltid litt deilig, fro edt kan være både kjedelig, meningsløst og fryktelig flaut å irriterende å bruke mye tid her inne.... så kan du jo stikke innom igjen når du ikke har noe annet å gjøre :-)
Maja-Kaja Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 ja, hehe=) eller så kan du fortsette her nå hvis du vil
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 ja ... eller det :-))) hehe eller ta pause eller bli borte eller ifnne deg et annet nettsted å leke - jippi! it's a free world! danse danse! :-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 drit i det da.... ;-) den handlet ikke om noe - de ble bare fryktelig sinte på ikke no'... gårsdagens nyheter er ikke lenger nyheter - i dag handler det om julebrus, og det er mye artigere!!
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, ok, jeg skal drite i det :-) Er ikke arti med krangler, synd hvis noen føler de må forlate her da. Er julebrusen kommet i butikken????? :-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 17. oktober 2007 #18 Skrevet 17. oktober 2007 håper ikke du forlater siden pga de dumme kranglene igår... var aldri meningen å få noen til å føle at de må vekk herfra pga det... *smiler til deg jeg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå