Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Kjøpte meg barnevogn og babyklær i dag - er jo bar 21 uker... Tenk hvis alt går rett til ... ... ... Ble plutselig så trist:( Skulle jo være glad nå!
Krolla og Theodor Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Du er ikke gal!!! Sjansen for at noe går galt er minimal - det er lov å glede seg til den lille nå, ikke tenk på alt som kan gå galt!! Jeg har også kjøpt barnevogn og noen klær - er nå i uke 23, men var vel i uke 18 når jeg gjorde det. Tenkte litt som deg iom at jeg mistet i uke 12 forrige gang, men har nå bestemt meg for at det går bra denne gangen!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Det er nok ganske vanlig å ha humørsvingninger og katastrofetanker under svangerskapet. Tørk tårene og gled deg over livet som vokser i magen.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Tulling,du er ikke gal!!!! Jeg kjøpte min første vogn før jeg var 3 mnd!!!!Jeg er gal jeg;)heheheh! Det eneste som fikk meg til og grine var at jeg angret kjøpet...det var ikke sånn vogn e ville ha!!! Men,jeg fikk sippa meg til en ny en....Jeg er bare 22 uker og har alt jeg trenger til den lille nå...+ -så går det galt nå....ja,da hvet ikke jeg...Gidder ikke tenke sånn!§ VÆR GLAD OG KOS DEG MED TINGENE:):):=)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Vi begynte med en gang vi fant ut at jeg var gravid, kjøpte liksom en stor ting hver måned så vi fikk utgiftene fordelt utover svangerskapet og at alt ikke skulle komme på ei lønning . Så nei, du er nok helt normal, sjangsen for at noe skal gå galt er nok liten nå, og om du skulle være en av de uheldige så skal du vell prøve på nytt seinere
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Har forresten alt klart nå, mangler bare noen småting, og er 27 + 4 idag
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Du er ikke gal, og tror ikke det er noe verre om man har kjøpt inn utstyr eller ikke hvis ting skulle gå galt. Kos deg du!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Du er over halvveis, og sjangsen for at det går galt, er liten Vær glad over kjøpet du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå