Gå til innhold

Flere som meg?-uke 34 og i god form og lykkelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle hvor lykkelig jeg er! Gleder meg så til lillegutt er her hos oss!! Prinsessa vår på 2 er helt klar for å få en baby i hus! Vel, det virker nå sånn, så vi tror det til det motsatte er bevist! Holder på å vaske masse flott blått tøy, og koser meg med å ordne i stand seng, grind osv. rart å ta der meste frem igjen og virkelig se hvor lita ho var som nyfødt. Sånn er det jo-glemmer fort hvor liten en nyfødt er!

Håper det er flere av dere som har en sånn lykke ølelse som jeg har nå. En snill mann, nydelig datter og et ferdig oppusset hus-jeg lever livet! Og hver dag i svangerskapet har jo ikke vært like flott så jeg nyter det så godt jeg kan!

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 29, formen har vært upåklagelig, babyen er aktiv =) storebror gleder seg til lillebror kommer

Skrevet

Er i kjempeform!! Jobber litt redusert da. (60%)

Eneste er att jeg begynner å bli forkjøla, men det har jo ikke noe med svangerskapet å gjøre..

Skrevet

Jeg er midt i uke 35 nå, og bare storkoser meg! Fint å se at vi er flere;) Jeg er visst høygravid nå, og synes mange snakker om at det er et slit, men jeg har nok vært heldig, og føler meg lett på tå, rask til beins og tvers igjennom veldig fornøyd med situasjonen. Smiler for meg selv når det kommer små spark innenfra, og gleder meg veldig til det som skal komme - selv om jeg ikke aner så mye om det som førstegangs.

Lykke til du også - og alle dere andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...