Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 noe av dte værste jeg har opplevd er da typen min var på ferie til amsterdam med 2 kompiser. jeg ventet og ventet på tlf men han ringte. så en dag ringte han, og hørtes helt overlykkelig ut, og bare skrøt og srøyt av det han opplevde. det han skrøt av var at han var på stippeshow i amsterdam og hadde det så gøy! også skrøt han av at han hadde blitt trukket opp på scenen 2 ganger. den første gangen måtte han trekke en laaaang (mange meter) tråd ut av musa på en dame, og den andre gangen så skriv en dame på brystkassa til typen min. måten hun gjorde dette på, var at han lå under henne, mens hun hadde en tusj i musa og skrev på han. da begynte jeg å gråte (uten at han visste det). ille nok at han var i et annet land, også på strippeklubb. men å bli dratt opp på scenen da! også skryte så heftig av det til meg i tlf. og dette var den eneste gangen han ringte. FYSJ!!!! Dette er 1,5 år siden, men klarer ikke slutte å tenke på det enda. overreagerer jeg siden jeg ikke liker dette, eller? hvordan hadde dere reagert?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg skjønner at du reagerer sterkt på dette, man har jo faktisk ett valg han kunne sagt neitakk til tilbudene til å delta på sceneshowene. Jeg hadde heller ikke likt noe sånt. Har du snakket med ham om hvordan du har det?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 syyykt, det hadde jeg sikkert dumpa typen min for. sorry å måtte si det.. men helt greit å dra på strippeklubb å titte, men det finnes jo grensen. han kunne ha nøyet seg med å titte han og.. det der var jo bare kvalmt å lese. synes det er dårlig gjort at han behandlet deg sånn. har du tatt det opp med han? jeg hadde nok reagert enda kraftigere enn du. noen synes kansje det er i meste laget, men ikke jeg...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 sorry, men jeg tenker at han enten var 15 og et halvt år da han var på tur eller er komplett idiot uten sosiale antenner.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Du overreagerer ikke, men du bør jo gjøre noe med situasjonen. 1,5 år er lenge, enten må du få snakka ut med han, dumpa han eller bare bite det i deg. Du må bestemme deg for å gå videre(og veien må du finne ut av selv), for det går ikke ann å leve sånn halvveis.
Amanda- Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 jeg hadde IKKE akseptert det! snakk med han.. fortell han hva du føler... du kan ikke gå rundt og ha det slikt.. og han burde vært mer moden enn og ringe dama og "skryte" over slike ting.. men han var no ærlig da.. så.. positivt/negativt? vet ikke jeg.. men som sakt før her.. han kunne fint takket nei til og bli med på scenen..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 jeg var i syden med typen.. etter en heftig krangel stakk han av.. han stakk av til en strippe klubb, og kom hjem midt på natta og skrøt av at han hadde spandert drikke på en stripper osv osv.. hmm hmm.. strippern hadde visstnok på seg undertøy da.. og INGENTING skjedde. han hadde visst gjort det bare for å være jævlig. æææh.. jeg føler meg så jævla teit når jeg tenker på det. og jeg har sikkert tatt det opp tusen ganger, samtidig som jeg tar opp diverse andre ting. men jeg kommer jo ingen vei da.. det gjør vell ikke du heller.. men hva skulle jeg gjort da? jeg kan vell ikke dumpe han for noe sånn? eller er det jeg som er naiv, og burde slenge han på¨dør.. hmm han har aldri vært utro som jeg vet om da, og dette er et 2 år siden. jeg må innrømme at jeg tenker litt over ting som har skjedd av og til.. men man må vell bare glemme det, og komme seg videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå