Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 MODERATOR HANNAH!!! jobben du gjør for å fjerne sporene etter oppgulpet yppert er formidabel... håper du fortsetter det gode arbeidet... dette avkommet har så langt ikke skjønt hva disse sidene handler om og burde holde seg til chat.no eller lignende.. håper du aldri gir etter for ypperten! hadde det ikke vært lettere å sperre brukeren? ja jeg vet nå kommer han til å fortelle meg at jeg er en anonym sursklie og alt det der men han går jo bare på repeat for tiden!!
prebs Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Kjære anonym, har du "skjønt hva disse sidene handler om"? Dette er en høyst useriøs krangleside, hvor "oppgulp" har en fremtredende plass. Yppert deltar med liv og lyst...
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 ypperten er jo den koseligste på hele dib=) nesten som en liten puuusekatt, som liv så pent sa på cæsar...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Til hovedinnlegger/brown nose, Vi trenger slike som Dr. Yppert!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Det er de som mente at vi trengte Hitler også.......
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Å ja?? Dr. Yppert er jo alltid saklig... He, he, he. Er vel med det svaret jeg hadde der i samme kategori som ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå