Gå til innhold

hva er det jeg kjenner??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i min 13 uke nå!(fredag går jeg over i 14 uke) og innimellom kan jeg kjenne slike akkurat som mini mini bobler som føles som sprekker også gir det seg. varer i ca 1 minutt! kanskje mindre!

kan det være livstegn!!!????

 

(vet det har vært 2 slike diskusjoner her nylig, hvor jeg har spurt men ikke fått noe svar! lurer veldig på dette om det er liv eller tarmer som har luft i seg!!!! )

 

håper noen kan svare meg!!!

lurer veldig på dette!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan være liv..... og ja, det kan være luft.. Ikke så lett det her. :-)

Skrevet

det kan være liv ja, det kjennes ut som små bobler på førsten..

men det kan også være ting i tarmer..

men

regner m det er liv :) etterhvert vil "boblene" kjennes større ut, og senere kjenner du tydelig at det er lille babyen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...