Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hvor mye har dere i bostøtte? Skal flytte og det ser skummelt ut på leiemarkedet..nesten ingenting under 7000 i mnd! Jeg fatter ikke hvordan jeg skal greie det!! Hvilke kriterier er det for bostøtte, at man får den osv..Jeg er student, mottar ingenting fra lånekassen, så har kun overgangstønaden, utvidet barnetrygd og 1000 kr til barnetilsyn...det er jo ikke mer enn 10 000 utbet i mnd det!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 På husbanken.sin side kan du regne ut hvor mye du får i bostøtte.
Matja Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Du vil finne informasjon om dette på linken under! Der står det hva du har krav på. Også om bostøtte. Du må tjene under 180 000 pr år (trodde det var litt mindre), for å få bostøtte. Hvis du er student, har du ikke studielån og stipend da? Det har jo alle krav på.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Har ikke rett på det nå nei, fordi jeg er noen vekttall forsinket...(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå