Gå til innhold

treff på Heat


bl0mma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har blivit en liten endring i planerna, det er ganska dåligt med plats mellom borden på heat och det kan bli trangt med vogn. Så vi bestemte att vi ska treffes på Vera pizza istedenfor, jag hopar detta er ok med alla. (jag tror de har varm kakao, ska spørra når jag bestiller bord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, ånei... kan ikke :-( Det er siste dag på svangerskapskurset... Vi er to som går på samme kurs, og tenkte jo self, at mennene våre kunne gå alene å gi oss en oppdatering, men er muligens best vi blir med :) Hvordan er det å bytte dag til Tirsdag 30 Oktober?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har blivit lagt inn på sykehuset pga svangerskapsforgiftning och risikerer att bli liggande her til hon er ute... jag har inte bestillt bord enda da jag inte var sikker på vilken dag det blev, menar att huske det var noen som inte kunde på tirsdag? Kansje vi kan ta det kl 20 på onsdag istedet for, vi vill ju att alla ska kunna komma :) Hade vart veldi greit hvis noen kunde ta over for mig med bordsbestillning och tellning av hvor mange vi blir etterhvert da jag har begrensat tilgang til data her.

tlf til Vera pizza er 38021573 (bordet ut mot gatan er veldi greit)

Kan inte den som tar på sig att bestilla bord senda mig en meld eller ringa så jag vet att det er blit gjort... mitt tlf nr er 98006670

 

klem fra Christel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, jeg blir gjerne med på treff en av dagene. Hvor og når det blir spiller vel egentlig ingen rolle for meg. Det begynner å nærme seg termin (3 nov) håper hun kommer snart :-) så blir med forbehold... Ellers vil jeg gratulere Miriam (vet ikke nick) med en liten sønn 3 uker før tia! Gleder meg til å se :-) Noen som tar seg av bestilling for bl0mma??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestiller bord til oss jeg!

Men skal vi ta det kl 1800 eller 2000?

 

Jeg teller det til at vi kan bli mellom 5-10 stk, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halais!

Blir det tirsdag eller onsdag?

Til deg blomma: Håper det går greit med deg der inne..lite å finne på for å få tida til å gå kansje?hvordan er formen din?

klemmer Framtida\Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle

 

Jeg har nå bestilt bord til 10 stk (vet ikke hvor mange vi blir, men tenker mellom 5 og 10) på Vera Pizzeria onsdag klokken 1800.

 

Vi blir jo sittende en stund, så folk kan komme enten da eller etter svangerskapskurs.....

 

Vi får heller ta det en tirsdag neste gang om det er ønskelig, men jeg så ikke det siste innlegget før jeg bestilte, så dermed ble det onsdag...

 

Sees på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... ;)

 

Jeg prøver og komme imorgen. Få ser når det blir siden vi har jo en ny sjef hjemme ;)

men kommer da seff med barnevogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg kan desverre ikke komme i kveld likevel, det har kommet noe i veien. Dere må ha en fin kveld, håper å bli med nestegang. Forhåpentligvis meg også med vogn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kommer på treffet idag. Har familie-besøk, så det passer igrunn litt dårlig.. Men gleder meg til å se dere igjen neste gang!:) Imens skal jeg nyte den lille prinsen min...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia...uff føler meg nesten litt dum men kan desverre heller ikke idag. Lilli prisesse vårt holte meg våken inatt...ho kaster opp og har mageknip.

Få prøve og kome på neste treff med ho ;)

Men kos dere masse ikveld

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...