suseduse Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 mulig jeg bare er veldig sulten, men det hørtes knalldigg ut!!! elsker de to grønnsakene og
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Kan lage det selv fra grunnen med hvitsaus og ost, eller jukse: kjøp en pose i frysedisken, og ha på ost: yammi!
suseduse Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 åhh, så man får kjøpt det i ferdig og??? aha, nå veit jeg hva jeg vil ha til helga noe som passer veldig godt til?? biff, svin, kalkun etc?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Har det på litt velutstyrte butikker, som eurospar og ica. Bruker det til det meste av kjøtt og fisk jeg i stedet for potet, men ekstra godt til biff og laks.
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Du skjærer opp en skinkeboks i terninger, og skjærer/deler opp blomkål og broccoli. Lag hvit saus i en gryte, tilsett skinke og blomkål+broccol og pepper. Ha alt i en ildfast form. Legg over ost. Ca en halvtime i stekeovnen på 200 grader. Hehe har en i ovnen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå