cgirl Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har endelig funnet frem til denne siden. Har forsøkt å bli gravid siden høsten 2006 - men ikke gravid ennå. Er 38 år - og har testet meg i alle retninger. Alt er ok med meg. Min mann er 45 år - og har flere barn fra før. Utrolig sliten av alle opp og nedturene. Lurer på om det er mange i denne aldersgruppen som har opplevd at det tar laaang tid - men som har blitt gravid til slutt - med naturmetoden. Mitt egentlige spørsmål er vel egentlig når det er jeg VIRKELIG bør begynne å bli stresset. Synes det er ille nok som det er allerede..:-)
Babyønske �� Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei og velkommen hit. Vil egentlig bare tipse deg om forumet. Over 35 og prøver, det ligger et stykke ned på forumoversikten. Der er det sikkert flere i din situasjon. Ikke at du ikke kan være på Bli gravid altså, er mange som sliter med å ikke bli gravid her også. Men bare et lite tips :-)
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Hallo. Jeg er 36 år og fikk ei jente i februar 06 og i desember 06 begynte vi å prøve på nummer 2. Men har ennå ikke fått det til. Forrige gang fikk vi det til etter 8 lange mnd. Går nå inn i 11 pp. Jeg har fortsatt troen på at det blir klaff snart, selv om jeg begynner å bli ganske lei denne mensen som kommer hver mnd. Så selv om vi har klart det før tar det laaaaang tid nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå