Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig funnet frem til denne siden. Har forsøkt å bli gravid siden høsten 2006 - men ikke gravid ennå. Er 38 år - og har testet meg i alle retninger. Alt er ok med meg. Min mann er 45 år - og har flere barn fra før. Utrolig sliten av alle opp og nedturene. Lurer på om det er mange i denne aldersgruppen som har opplevd at det tar laaang tid - men som har blitt gravid til slutt - med naturmetoden. Mitt egentlige spørsmål er vel egentlig når det er jeg VIRKELIG bør begynne å bli stresset. Synes det er ille nok som det er allerede..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit. Vil egentlig bare tipse deg om forumet. Over 35 og prøver, det ligger et stykke ned på forumoversikten. Der er det sikkert flere i din situasjon. Ikke at du ikke kan være på Bli gravid altså, er mange som sliter med å ikke bli gravid her også. Men bare et lite tips :-)

Skrevet

Hallo. Jeg er 36 år og fikk ei jente i februar 06 og i desember 06 begynte vi å prøve på nummer 2. Men har ennå ikke fått det til. Forrige gang fikk vi det til etter 8 lange mnd. Går nå inn i 11 pp. Jeg har fortsatt troen på at det blir klaff snart, selv om jeg begynner å bli ganske lei denne mensen som kommer hver mnd. Så selv om vi har klart det før tar det laaaaang tid nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...