Enliiitentil? Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Vi har ei stor jente på snart 7 mnd, som får dette: ca. kl. 06-07: pupp i senga kl. 09-10: grøt/puré av frukt (hjemmelaget av banan, eple, pære, blåbær og kanel) eller noen biter brød med leverpostei kl. 14-17: middag (halvt middagsglass som oftest) kl. 19-20: grøt eller brød med leverpostei Innimellom her får hun pupp som drikke + eplejuice utblanda med vann eller bare vann... Hun er 9.2 kg og 70 cm.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Lillemor er straks 5 mnd og ikke så interessert i mat.. Hun får morsmelk på flaske og smaker på litt frukt og grønnsaker et par ganger i uken. Hun nekter å spise grøt.
mayaya Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Mini spiser 1 banan til lunsj og en porsjon grøt + et fruktglass til middag/kvelds. + ubegrenset mengde mm. Han er 6,5 mnd og sikkert rundt 7 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå