Gå til innhold

Hvilken vinterdress skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er snart 7 mnd, sitter bittelitt... har en vinterdress fra HM, men den er ikke lett å krabbe i... ikke er den veldig vanntett heller, men fikk den billig, så kjøpte den. Har flere ulldresser til å ha under en vindtett og vannavstøtende reflex dress, men det jeg virkelig har lyst på er en knallrosa reima tec vinterdress str. 74. Hva skal dere ha? Hun skal forresten begynne i barnehage 1.april, så en overgangsdress-anbefaling tar vi gjerne i mot:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte på kappahl tror jeg det var, heter "little monsters". Ligner egentlig en del på rematek dressene av utseende,men kostet bare 400kr eller noe lignende til vår småtass på 8mnd. den er delvis vannavstøtende, og kan imprigneres. egentlig en perfekt dress til de som ikke forlater vogna helt enda

Skrevet

Har kjøpt en reimatec høstdress hun bruker nå.

Til vinteren har jeg kjøpt en fra Name it og en Reimatec. Hun er snart 9 mnd. og vi er masse ute, så tror nok vi har behjov for 2.

Skrevet

Men har dere babyen bare oppi vogna enda? Har latt jenta mi leke i sanden og latt henne huske fra hun var 6 mnd. Det går fint ann å la de få leke ute og på bakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...