smackazz Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 har bestilt meg time hos gynokologen på fredag.. hvor sannsynlig er det at han sjekker dette og stripper meg? mens termin 27 oktober, og ul termin 7 nov det ER mens terminen som stemmer!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 det er ikke vanlig at det blir gjort før du er nærmere termin eller over termin. Men hvorfor spør du ikke bare jm på neste kontroll da? Alle jm gjør jo det.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 tviler på at du blir strippet, da leger og sykehus osv tar utgangspunkt i UL-termin. (hadde mens-termin på søndag 14, UL-termin 27. men jordmor og lege tar utgangspunkt i UL-termin, samme hvor mye man mener mens-termin stemmer) det er ikke alltid at unnfangelsen skjer med en gang (har vært flere tråder and dette her på BIM) ultralyd gir det "riktigste" bildet at hvor langt man er på vei, det er jo derfor de er nøye på at man er mellom17 og 19 uker på vei på UL.
smackazz Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2007 gjør de ikke det uansett hvor mye plager ein har, med maserier osv?
pandabjørn Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 jeg ble strippet 18 dager før termin og 2 dager senere så ble Sander født.. du får bare spørre legen om han vil strippe deg så får vi krysse fingrene for at han gjør det og du må nok gå utifra ul termin for den er som regel mest riktig samme hva du og andre sier
smackazz Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2007 hva som gjorde at du vart strippa så lenge før ? hva sa du til legen som gjorde sånn at han strippa deg?
alines Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har hatt et kjempekomplisert 3.trimester med premature rier og div div... Jeg var hos jordmoren 2 dager før termin og hun ville ikke strippe meg... Tviler på at du får noen til å strippe deg så lang tid før terminen...
pandabjørn Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 jeg hadde en del plager den siste mnd og det var jm som spurte om hun skulle strippe meg...etter hun gjorde det så hadde jeg 3cm åpning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå