Noramor+Sara kommer i april Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg syns i grunn det er en fin serie..Og i dag satt jeg her å hulke grein...syns det er såååå trist at han Flynn er syk.... Har nok litt hormoner for tida kan du si,verre enn jeg ellers er... Gråter lett,men så ille som nå er det ikke vært før!!
Lillegull2008&2010 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 heilt enig... det er så innmari trist, har fulgt med serien siden begynte så jeg føler nesten at jeg kjenner dem hehehe... har visst om at han skulle bli syk da... men det hjalp ikke at jeg var forberedt ;P
linenr2 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Så også episoden i dag og tårene rant som bare det.. satt der å sa til meg selv at det er jo bare en serie, må ikke gråte vil jo ikke at tulla i magen skulle tro mamma var lei seg.. Men d va en kjempe trist episode..
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ja,det var sååå trist,men jeg klarer jo ikke å la være å følge med når jeg kan heller!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 huff jeg strigråt idag :(
Elise29 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Ja det var fælt. Drømmer av og til at jeg er med i Home& away selv også og i natt drømte jeg at jeg trøstet Sally. (Det er gale da...hehe). I dag satt jeg og tutet gjennom hele episoden.
tuppa prøvd lenge Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 hva er skjedd???liker å se på den serien jeg også men er sjeldent jeg får sett den. er flynn død?
Athina' Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Tror ikke han dør, for på den episode guide siden jeg leste på så er han fortsatt med å det er lenge til enda... men man vet jo aldri da :-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Flynn dør ja, men det er lenge til... lurer på når scott og hayley finner ut at det er HAN som er faren og ikke KIM jeg... begynner å irritere meg over at de bruker så lang tid på dette tullet ang farskapet der... hihih
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #12 Skrevet 16. oktober 2007 satt og gråt jeg også,bra jeg var alene hjemme. Hun der Amanda irriterer meg grenseløst! håper de får ordnet opp i farskapssaken snart.
CB-BabyBoy Skrevet 16. oktober 2007 #13 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ville ikke holdt pusten akkurat for det kommer til å ta tid før de finner ut av det.. Husker jeg sjekka og det er enda en god stund igjen ja. Og vi blir ikke kvitt Amanda så lett heller, hun skal pløye gjennom det som er virker det som. Og ja hun irriterer meg grønn også. Trekker litt ned egentlig at de bruker henne så mye. Ikke det at kvaliteten var såååå bra før da, men hun har liksom ødelagt endel. Og det med Flynn - om epi idag var trist (fikk ikke sett), så blir det værre. Vil ikke skrive noe som kan avsløre her, så om noen vil vite, så hyl på meg Hva annet kan man gjøre enn å være på Bim eller finne ut av H&A ting når man er sykemeldt lenge hehehe
Babyluren Skrevet 16. oktober 2007 #14 Skrevet 16. oktober 2007 Hihi. Jeg må bare si at jeg liker at dere skriver om Home & Away. Liker denne serien godt selv, men jobber på dagen, så får jo aldri sett det. Lenge siden jeg var student nå, så kjenner ikke til alle nye som f.eks Amanda som det blir skrevet en del om. Søler likevel at deres innlegg holder meg oppdatert. Herrigid, når jeg leser det jeg skriver ser jeg hvor patetisk jeg er... *he he*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå