Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skrev at du hadde blitt satt igang 3 ganger tidligere. Når i svangerskapet var dette? Og ble det brukt modningsgel på deg? Kunne vært interessant å høre litt om hvordan det gikk for deg, om du vil dele da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble satt i gang første gang i uke 31 (dessverre p.g.a. dødfødsel), var da faktisk ikke moden, men gikk allikevel veldig bra og raskt å føde. Andre gang blejeg igangsatt i uke 37, fordi jeg hadde termin på samme dato som vi mistet året før, var da litt moden. Siste gang i uke 36, fordi jeg fikk beskjed om at de ikke ville at jeg skulle gå frem til uke 40 p.g.a min forhistorie, var da ikke moden, men gikk allikevel veldig fort. Gelen er vel en slags modningssak, jeg har fått den i tillegg til drypp på slutten.

Skrevet

Så trist å lese at du har mistet et barn! Kjenner meg igjen i det du skriver, for vi mistet jenta vår i uke 18 i november i fjor. Da ble også jeg satt igang, men da var jo jenta vår allerede død, så de kunne bruke litt sterkere medisiner for å sette igang fødselen. Nå blir jeg satt igang for at vi ikke skal treffe 1.års dagen til vårt døde barn. Så jeg er ikke så veldig moden nå, men håper jo at det skal gå fort da, og at jeg slipper keisersnitt!!

Tusen takk for at du svarte meg! Godt å høre om andre som har vært i liknende situasjon!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...