Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 som står midt i karl johan med abortplakater og små plastdukker, bare for å gjøre livet surt for alle andre. tror du er så snill der du står og skal fortelle andre hva som er rett og galt, hva som er mord eller ikke, noen burde stappe de tåpelige dukkene i halsen din, så kan vi begynne å snakke om drap... jeg blir så ufattelig provosert!!!!!!!
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Er Næssa ute og går igjen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå