stratosen_er mamma_ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 er så spent...har ikke sett deg her inne på en stund...er d fødsel på gang???
EJsinMamma Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hei å takk som spørr Desverre får jeg vel si så er jeg her ennå, å litt usikker.. Du sa i dag eller morgen Jeg håper noe skjer i mårn.. Nattinatt sa innen den 16, å den dagen er snart over, men hun kunne ikke tro noe annet en innen den 18. aurora sa torsdag og du sa idag eller onsdag. Håper han kommer i mårn. Jeg er litt lei nå..hihi Antydninger til at noe skjer løpet av de neste dagene har jeg hatt idag, og litt murring i ryggen, men lillemann har vært aktiv idag, så vet liksom ikke. Å snur på seg fra høyre til venstre og motsatt, håper virkelig jeg får en god natt søvn å at når jeg våkner er jeg klar til fødsel. Kjedelig og vente da. Ser du fortsatt den 17 eller?
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 hmmm..merker du ingenting....mulig d ikke blir før den 19. da...men jeg har fortsatt tro på at han kommer snart....
EJsinMamma Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 huff å huff! blir bare foeskjøvet hver dag jeg spør:P Kjedelig og fortvilende!. Nei, kjenner jo aktivitet, og litt ubehag i ryggen, har en del kynnere, ikke vonde men hard mage og greier, å håpa jo på at han sku komme bare sånn pluselig.. 19 er jo fredag å så lenge til.. har jo jammen venta snart 1 uke:/ Vil det begynne å skje noe i mårn da? Da har den kommende gufaren bursdag..
EJsinMamma Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 19 idag, noen som ser noe? Stratosen prøver er du her?
stratosen_er mamma_ Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2007 har nettopp stått opp etter nattevakt...men føler at d ikke er lenge til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå