Gå til innhold

dere som kan klikke bilstolen på vogna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det brukt? har lyst på teutonia men vet ikke om jeg skal velge mistral eller prestige.. vil vel egentlig ha prestige fordi du kan klikke bilstolen rett på vogna... men blir dette brukt eller høres det bare veldig fint ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal jo ikke babyene ligge mye lengere enn en halv time i bilstol, så det kommer jo an på om du har tenkt å bruke den til nyfødt. Tror ikke jeg kommer til å bruke den som det. Kommer til å legge han fra bilstolen og ned i vogna slik at han får strekt ut ryggen sin.

Skrevet

d har jeg faktisk ikke tenkt på.. jeg vil ikke bruke bag i bilen, og tenkte da at om babyen sover i stolen i bilen må det være så greit å bare klikke den over når man skal gå i byen å se.. at babyen bare kan sove videre... men kanskje det ikke var så lurt da..

Skrevet

en liten ting noen fortalte meg inne på barnevogndebatten:

en svensk baby kan ligge opptil 4 timer i bilsete, mens en norsk baby kun kan ligge en halvtime...

Bare sånn for å si det videre:D

Skrevet

For meg så er det uvurderlig...

Når man er alene og bare skal en kjapp tur på butikken og babyen sover.. Kan man bare løsne bilstolen, klikke den på, trille rundt og inn i bilen igjen. Istedenfor å løsne stropper, lirke babyen ut, kanskje den våkner, over i evt kald vogn og samme ruta tilbake.

Fikk forresten beskjed av fysioterapeut på HS i dag at så lenge babyen ikke viser tegn til ubehag eller klager/gråter i bilstolen, kunne man fint kjøre mye lenger enn 30 min. Men selvfølgelig ta pauser og ta ut babyen på bilturer som varer over mange timer.

Skrevet

Nå har ikke jeg brukt min trille med sete enda, må jo først få ut ungen. Men jeg kjøpte det etter anbefaling fra søstra mi. super kjekt når en skal små ærend :)

Og det med 30 min gjaldt før, bilstolene er mye bedre nå....det er i allefall det jeg har fått beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...