Gå til innhold

ingen middags tråd???middag i dag da damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det svenske kjøttboller og potet og saus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling med ris og grønnsaker

Skrevet

I dag lager jeg en fiskerett som jeg fikk oppskriften på i går her inne. Skulle ha den i går, men oppdaget at vi hadde rester vi skulle ha, så derfor blir det i dag istedenfor. :o)

Storesnupp er skeptisk, hun lurer på hva vi skal gjøre hvis vi ikke liker maten!! Hehe... :o)

Skrevet

hmm...orker ikke tenke på det ennå. Wirremann kommer ikke hjem før 20.30.... tidligst!

Skrevet

Blomkål og brokkoligrateng. Med biff om jeg ikke har ombestemt meg innen jeg kommer på kjøkkenet. Da blir det med laks.

Skrevet

I dag skal jeg lage potetmos av mandel, steke strimlet svinekjøtt sammen med sopp, purre og gulrot, og lage en eller annen type saus til... Uten at jeg vet helt hva. Og det er jo litt krise, siden jeg må begynne med maten om 7 minutter.

Skrevet

sambo er på jobb og farmor ville låne snuppa, så jeg skal ha bakt potet med ost, bacon og rømme :o) mmmmm

Skrevet

Kokte poteter & gulerøtter med fiskekaker til :-) Gleder meg!

Skrevet

Mmmmm... spagetti! Frøkna spiser nå bokstav kjeks for å døyve sulten, for pappa mistet bussen... Så da blir det ikke middag før om en time!

Skrevet

Fiskeboller i karri og spinat saus venter meg hjemme. Ser ut som drage snørr, men det er vel grunnen til at gutta mine lager det til middag:) Håper på raspa gulterot til uten konditor farge eller noe anna tull.

Skrevet

Innbakt pizza!!

Snuppa kommer til å juble!

Skrevet

i dag ville jeg ha lasagne med salat, loff og fetaost, nammenam :)

gubben hadde ikke så mye å si i dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...