LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg trodde konseptet med FunWall på trynebokji var at man skulle kunne sende morsomme snutter, hyggelige siteter og en oppmuntring i blandt til venner og evt fiender. Men nå de siste dagene har det strømmetpå med fæle ting og grusomheter, som den videoen med hun jenta som ble mishandlet til døde. Det er ikke akkurat min definisjon på "FUN".... Jeg får meg iallfall ikke til å videresende slikt (iallfall ikke på funwall), for underholdningsverdien er ikke stor for meg. Meninger?
BettyBoob Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 fryktelig usmakelig og horribelt! jeg har kun fått morsomme ting på min funwall hittil men hvem i all verden sender deg denne driten da? ville nok sendt en mld om meningen min om å spre sånne ting der inne...
Nicita73 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg syntes hele FunWall er slitsomme greier,noen som vet hvordan jeg kan "slette" den?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Aner ikke, men jeg fikk til å ha den slik at den ikke vises på profilen, men er skjult, slik at jeg på trykke meg dit om du forstår. Tror det var et kryss øverst i hjørnet på funwall og da kom det opp noen alternativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå