annem-gravid:-)))) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har ikm på fred 19. og har tenkt å teste meg dagen før. Er det noen med erfaring om hvilke tester som er mest pålitelige? Jeg skal til tannlegen den dagen og vil gjerne vite om jeg er gravid før jeg går dit, skal jo ikke ta røngten viss du er gravid. Føler meg gravid denne måneden også jeg:-) men det gjorde jeg jo forrige måned også. Ømme pupper og stikninger i magen, blør også i tannkjøttet men det har jeg gjort en stund nå. Dere andre med ikm på fredag eller der omkring, når skal dere teste? Har dere noen symtomer?
martine68 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Du er ikke alene om å vente på ikm nei. Dagene går så utrolig sakte altså. Jeg tror det er best om du kjøper ClearBlue Digital graviditetstest. De fleste anbefaler nok den. Jeg skal teste på fredag om ikke tanta har dukket opp til da. Vi skal nemlig ha fest på jobben den dagen, og jeg må jo vite om jeg kan drikke eller ikke. Sitter nå og kjenner på at det stikker og verker konstant i puppene. Lurer jo på om det er et godt tegn da. Kan ikke huske at det har verket slik i dem før. Jeg har pausemnd etter pergo denne pp, så det kan jo være pergoen som lurer meg også. Men, her må jeg bare vente noen dager til gitt. Håper du snart får en positiv test da. Lykke til med testingen. klem fra
Rakel64 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Ang test så har jeg god erfaring med Clearblue digital, selv om det er bare EL testen som har vært positiv enda, jeg har ogs ikm fredag 19. og kommer nok til å teste dagen før jeg også! Krysser fingrene for oss begge! Jeg kjenner ikke noe enda, ingen symptomer, men håpet er der selvfølgelig, forstår det slik at det er veldig ulikt fra person til person.
annem-gravid:-)))) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Tusen takk for svar jenter. Jeg må avgårde og kjøpe clearblue digital i morgen jeg da. Så den ligger klar torsdag morgen:-) Tett nese er vel også ett symptom? Men håper vel så masse at jeg kanskje innbiller meg ting, kan ikke huske at jeg hadde slike symptomer de andre tre gangene, men da gikk det i løpet av de to-tre første pp, så da kjente jeg nok ikke etter slik som jeg gjør nå. Lykke til med testing alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå