Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har noen av dere som har hatt to ul fårr helt forskjellige termindatoer? Jeg var på ul når jeg var 12+6 og fikk termin 21. mars '08 og på ny ul igår når jeg i følge den siste terminen var 17+3 fikk jeg termin 30. mars!! Den første passer med når jeg hadde EL. Noen andre??
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Ville nok stolt mest på den siste ul altså.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 har ingenting å si hva ulterminen var i uke 13, for legene holder seg til den ordinære ulterminen. Babyen kommer når den kommer. Det er ikke alle babyer som er i magen i 40 uker. De regner ut hvor lang babyen og setter da den "riktige" terminen forhold til størrelse på barnet. De bryr seg ikke om når siste mens var Kjipt og måtte ha termin en uke etter du trodde, men slik er det
Krolla og Theodor Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Du må nok forholde deg til terminen du fikk på ordinær ul - det er den NAV og sykehuset forholder seg til. Så er det bare å krysse fingrene for at lille krapyl kommer til "din" termin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå