Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg fullamma til gutten var 2 mnd. Så viste det seg at han ikke fikk i seg nok mat (jeg har nok melk). Jeg fikk besøk av ammehjelper flere ganger, og hun sa "nok er nok", så jeg måtte slutte med ammingen. Gutten la ikke noe på seg.. Så kjøpte jeg meg pumpe og pumper slik at han får morsmelk i flaske. Da går det ned. Han spiser fortsatt ikke mye, men så mye mer. Han slipper og slite seg ut på ammingen. Det var det han gjorde nemlig, brukte alle krefter. Fikk beskjed om at jeg gjorde alt rett i forhold til amming. Så det er ikke der det ligger altså. Trenger derfor ikke noen ammeråd.. Dette har blitt drøftet med lege også, siden vi var innlagt på sykehus pga at han ikke spiste noe.. Det jeg lurer på er, fullammer jeg da? Altså, han får jo bare morsmelk.. Men jeg ammer jo ikke.. Hva heter det da?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Du ammer, men han dier ikke:) Og i mitt hode så fullammer man dersom barnet får kun mm!!
Labbetøs Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Ja du fullammer, selv om barnet ikke dier. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå