Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 grrr for at jeg er slått ut av pms.værre enn nå har det aldri vært!! Lenka til senga store deler av dagen. Å humøret er lik ei løve. Hyyl for at alt jeg har planlagt går andundas.tv har takka for seg,og to av dørnene på bilen har gått i vranglås!! Jippi for at legen tar tak.jeg blir henvist videre,og skal ta en drøss med prøver.kanskje finner di ut noe.håper det.. Tabl har gjort senetrøbblet bedre,så jeg skal fortsette med di ei stund til. Ellers er dagene blanda med savn,tårer,glede,vondt,og gøyale ting med lillebror. Han trasker etter gåbilen i stor fart nå.fått dobbelt blåmerke på haka.en på hver valk ;o) Å jeg beklager hvis tråden er fylt med krussedingser! Aner ikke hvorfor di kommer jeg.
Milli Vanilli Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg grr, hyyl og jippi med deg :-) En stor klem til deg, og at pms og senetrøbbel blir bedre, gir en ekstra klem for savnet, og det blir sikkert flere blåveiser på lillebror. Ang krussedullene, må du sikkert inn og forandre på innstillingene på tastaturet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Det er så typisk at alt skjer på en gang. Akkurat som om man tiltrekker seg alt det gale som kan skje! Men, det er jo positivt at legen tar tak og at du opplever gøyale ting med lillebror:-)) Det gleder et mammahjerte det:-) Håper det skjer litt raskt nå med prøver etc så de kan finne en god måte å hjelpe deg på!!!
♥Snulder Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Urk... ser ut til at du har litt å stri med akkurat nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå