-*ønsketid*- Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Heisann alle sammen! Tenkte kanskje jeg skulle fortelle litt om meg og hvorfor jeg passer inn her..! Når jeg minst ventet det og absolutt ikke trodde det skulle skje, kom mannen i mitt liv busende inn.. Hehe... Det føles så riktig. Sitter mye barnevakt for hans små onkelunger noe jeg stooortrives med! =) Å da ser jeg at han kommer til å bli en veldig god far! Vi har allerede hatt praten om hus, bil, gjeld og barn en god del ganger og jeg må innrømme at jeg klør skikkelig etter å holde et lite nøste i fanget.. Noe min sambo ikke er like klar for.. Han vil gjerne ha barn etterhvert, å han er ikke redd for at det ikke kommer til å skje, men som sagt, han er absolutt ikke så klar som det jeg er... Han kan godt vente 5-6år, å det syns jeg er VELDIG lenge til...
stinemor87 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 osj ja 5-6 år er veldig lenge til.. samboeren min mener det passer om 2-3 år og det synes jeg også er lenge til.. hehe.. men jeg kan godt vente ett år til, selv om jeg er så veldig klar, for jeg må fullføre skoleåret jeg har begynt på. Vi får se hva fremtiden bringer, kanskje dukker det opp noen overraskelser langs veien:) Håper på det ihvertfall..
-*ønsketid*- Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg går siste året på skole nå, så jeg kan godt vente et år.. Nå har jeg i tillegg fått konstatert at jeg har hull i hjertet, så det må opereres først. Sånn sett er jeg veldig glad for at vi ikke har begynt å planlegge noe.. men om 1-2år kunne jeg godt tenkt meg å begynne å prøve.. Får håpe det dukker opp noen overraskelser ja men frem til da, så kan vi jo sitte å "kose" oss her inne.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå