Krøllefrøken Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Sitter her og skal skrive invitasjoner til dåp, men uansettt hvordan jeg formulerer det blir det rart....
Nit@™ Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Vi skrev: I anledning "Bilius" sin dåp har vi den glede å invitere xx til dåpsselskap (sted, dato kl.slett) Dåpen er i xxx kirke kl xx Mvh "Mamma og pappa" )
wirre;o) Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Invitasjoner til dåp??!!?? Da ville jeg ha skrevet; I anledning .....s dåp søn.../.... kl... i .....kirke ønsker vi å invitere til kaker/kaffe middag etc.. på adr... Sv.ø. innen ../.. Med vennlig hilsen
milli87 Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 I min datters dåpsinvitasjoner skrev jeg: Vi inviterer dere i Eline (etternavn)s dåp søndag 14.oktober i **** kirke kl. 11.00 Etterpå feirer vi dåpen **** Svar ønskes senest innen ****
♥2 små gull♥ Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 De har ferdig skrevne invitasjoner på bokhandelen der du bare trenger å fylle ut navn på den du ber og tid og sted. Det gjorde vi. Enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå