Gå til innhold

Hva skriver dere i dåpsinvitasjonene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og skal skrive invitasjoner til dåp, men uansettt hvordan jeg formulerer det blir det rart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skrev:

I anledning "Bilius" sin dåp har vi den glede å invitere xx

til dåpsselskap (sted, dato kl.slett)

Dåpen er i xxx kirke kl xx

 

Mvh

"Mamma og pappa" :o)

Skrevet

Invitasjoner til dåp??!!??

 

Da ville jeg ha skrevet;

I anledning .....s dåp

søn.../.... kl... i .....kirke

ønsker vi å invitere til

kaker/kaffe middag etc..

på adr...

 

Sv.ø. innen ../..

 

Med vennlig hilsen

 

 

 

Skrevet

I min datters dåpsinvitasjoner skrev jeg:

 

Vi inviterer dere i Eline (etternavn)s dåp

søndag 14.oktober i **** kirke kl. 11.00

Etterpå feirer vi dåpen ****

Svar ønskes senest innen ****

 

 

Skrevet

De har ferdig skrevne invitasjoner på bokhandelen der du bare trenger å fylle ut navn på den du ber og tid og sted. Det gjorde vi. Enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...