Gå til innhold

Hengemage og "sidevinger"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an og få det bort?? Hater kroppen min for tia..Spiser mindre,men er ikke så hyperaktiv da.. Er 164 og 64 kg.. Hvordan trener dere magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkomen i klubben!! Lite og riktig mat og mye trening.

Skrevet

Planken, flere ganger om dagen :o) Enkelt, raskt og lettvindt!

Skrevet

dytter.. vil også vite...

er ikke så lekkert med hengebuk... alle bukser er litt for stramme i livet gitt - får liksom flere "liv"

Skrevet

Treg ja,,,, hehe

hva er planken da?

Skrevet

Uff, flere av oss ja...sliter med å finne bukser pga det...

Skrevet

Står nesten som på armhevninger, med albuene nedi, og på strake bein. Så holder du der helt rett i kroppen. Må spenne mage og rygg

Skrevet

hvor lenge står man sånn da? så lenge man klarer også repetere eller?

Skrevet

Jeg er i samme båt. 163 cm og 59 kilo. Sliter med puppene også jeg. De er ikke blitt mindre " bare " 10 cm lengre. Ikke lekkert, nei.

Skrevet

hoho sorry at jeg ler Open Arms :D samme her.. huff og huff..

Skrevet

Det rare er at når jeg gikk gravid så fikk jeg plutselig en rød prikk midt på nesa. Og den vil ikke bort samma hvor mye jeg piller på den! Jeg kjøper bukser som er store nok, "ruller" puppene inn i bh´n og da er det bare den lille rød prikken som plager meg. Helt til jeg står uten klær... Da ramler liksom alt ned da!

Jeg må le jeg også, lupp og prompefisen:)

Skrevet

jenter, beklager å måtte si det, men jeg tviler på at det noen gang går bort.

Skrevet

hehe, jeg fikk også sånn rød prikk!!! på brystet, den delen av brystet som vises hele tiden med mindre man har høyhalset genser.. argh!

Skrevet

neida, det blir jo mye bedre bare man tar tiden til hjelp. tro det eller ei, men det var etter at jeg begynte å trappe ned på ammingen at mye av fettet forsvant fra mage og håndtak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...