37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har vært på ul. i dag, av nyrene. De så etter nyrestein, men fant ingen. Mente at den hadde nok funnet veien ut selv. Og da fikk eg og se på babyen. Har jo trodd at vi kanskje får ei jente da. Og i dag kunne jordmora bekrefte det 110%. Det var så tydelig. Og alt var helt fint. Hu sparka masse. Det er så godt å få bekrefte dette for eg har jo 4 gutter fra før, og ei jente hadde vært gøy. Eg er så lykkelig som eg kan bli!!!!!!!
Shinyogsmåen Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Gratulerer så masse!!! =) Hvor langt er du på vei da?
Misses*fødeklar* Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Så bra at alt så fint ut! Jeg er selv i lykkerus. Var på ul i går og fikk også vite at jeg har ei lita jente i magen. Har to gutter fra før, så det er jo veldig kjekt å få jente denne gangen!
37 år og 5 barns mamma;) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Eg er 23+3 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå