Gå til innhold

Eg er så lykkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ul. i dag, av nyrene. De så etter nyrestein, men fant ingen. Mente at den hadde nok funnet veien ut selv. Og da fikk eg og se på babyen. Har jo trodd at vi kanskje får ei jente da. Og i dag kunne jordmora bekrefte det 110%. Det var så tydelig. Og alt var helt fint. Hu sparka masse. Det er så godt å få bekrefte dette for eg har jo 4 gutter fra før, og ei jente hadde vært gøy. Eg er så lykkelig som eg kan bli!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!! =)

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

Så bra at alt så fint ut!

 

Jeg er selv i lykkerus. Var på ul i går og fikk også vite at jeg har ei lita jente i magen. Har to gutter fra før, så det er jo veldig kjekt å få jente denne gangen!

Skrevet

Eg er 23+3 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...