Matja Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Nå ringte saksbehandleren min fra nav og fortalte hvorfor ting har tatt så lang tid i denne farskapssaken! Damen på nav i Oslo (som jeg hørte til før jeg flyttet til Bergen) har ikke sendt papirene!!! Så i morgen må jeg til nav her i Bergen og skrive under papirene på nytt. Jaja, da blir det vel litt fortgang, tenker jeg. De sender papirene til ambassaden i London, så kontakter de ham der borte. Får forhåpentligvis mange svar i morgen på møtet, og det gleder jeg meg til! TULLINGER!!!
Hannie Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Bare så du vet det så må du følge meg , nav bergen er helt forbanne ... jeg fikk søke papirene mine, så sa jeg er dette alt? alt jeg har å noen gang vill få rett på som alenemor, ja dette er alle søknadspapirene sa de, å da manglet jeg overgangsstønad, bidrag og en ting til.... så vær våken, å vit hva du skal ha;) bare et råd, vet ikke om d hjalp for deg men.. lykke til
så var vi 4 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Ja det skulle jo bare mangle at nav klarer å klusse til noe mer. Håper dere får svar snart, selv om du vet svaret. Godt å ha det på papir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå