Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hvet de selger noen kjempe nydelige kurver på stativ på barnas hus/rene?s....husker ikke pris,men de var sååååå søte:)
mossik en av hver pluss en til Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Fru Lyng har noen nydelige, og du kan kjøpe stativ tildem også.
trebarnsmamma? Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Vi har den fra Fru Lyng, den er kjempefin :-D
Labambie Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 De hadde en på babyshop som jeg iallfall synes var dødssøt! Den hadde hjul også. Tror den kosta 1700 kr. Helt nydelig.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg kjøpte ei kjempefin kurv på Antikk/bruktbutikk.. Den er i fin stand og jeg betalte 300 kr for den. Svigermor syr trekk til den, og noen bekjente lager understell. Kommer til å bli kjempefint resultat!
CB-BabyBoy Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg fant en på den norske nettbutikken http://www.small-angels.com/index.php De har en økologisk kurv med stativ - du kan velge med gynge eller faste ben og en ikke-økologisk med samme type stativ. Se under moseskurver økologisk og litt lengre ned under "moseskurver". Det er ikke så ille pris på de og de ser veldig fine ut. Jeg tenkte å først ha junior i den om natten hos oss og så bruke den som dagseng når han skal over i sprinkelseng om natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå