♥Prinzessin♥ Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hjelp... Du skremmer meg litt. Er du bare interessert i å beskytte barnet ditt på best mulig måte dersom det blir PÅBUDT? Dersom loven sier at du må??? Det er mye rart som ikke er påbudt, men som man virkelig burde gjøre dersom man vil beskytte barnet sitt. Påkjørsel bakfra er slett ikke like dødelig som en frontkollisjon, hvor i all verden har du det fra?? Ved påkjørsel bakfra er det som regel lavere fart, pluss at begge bilene er i samme kjøreretning. Ved front mot front er det UFATTELIG mange flere krefter i sving! Det sier seg selv. Du gjør som du vil, men hvis ikke engang Trygg Trafikk kan overbevise deg (du vet bedre enn dem, ja?), kan jeg bare si lykke til. Jeg håper at du og dine barn aldri noensinne kommer til å havne i en kollisjon. Jeg krysser fingrene for at det aldri skjer.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Veeeeel, denne Gullo mi er nok ikke den smarteste... ikke lenge siden hun skrøt av å ha tatt med babyen sin på Mc Donalds og gitt henne mat derfra... Og husker jeg riktig er barnet under året gammelt... da er det noe man ikke har klart å ta til seg av ganske viktig info liksom...
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Signerer... Men nå har vansker med å tro at personen bak det nicket er seriøs, det går jo ikke an å være så utrolig ansvarsløs og i tillegg skryte av det... Synes det går igjen i alle innleggene hennes, bl.a. også dette McDonalds-innlegget, men har lagt merke til henne en stund ja..... Velger å tro det er dønn useriøst, eller rett og slett bare kødd...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Vet du hva, jeg tror faktisk hun er seriøs. Har "snakket" med henne når hun kjøpte brudekjole, tror bare hun er veldig ung og litt enkel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå