jj34 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har i de siste dagene kranglet genser på min 4 mnd gml datter. Bruker tynn body under. Hun blir illsint og jeg set at når vi har henne på fanget at hun har små svettedråper på nesen og er klam i nakken. Samtidig er det ikke så varmt på gulvet. Her blitt veldig usikker på hva som er fornuftig påkledning i et vanlig inneklima på 22/23 grader
Lillebror og stoerebror Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Her bruker vi bare body, eventuelt body og strømpebukse. gutten er 8 mnd og varmblodig. Vi har teppe på gulvet.
YallaYalla Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har på langermet body og strømpebukse el joggebukse el sparkebukse.. Om babyen er svett i nakken er h*n for varm..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Langarmet body og strømpebukse. Om det er litt kjølig på gulvet tar jeg på ham en tynn strikkejakke når han skal ligge der, som jeg tar av igjen når han kommer opp.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Dersom hun er svett tar du mindre på henne, enkelt g greit :-) Kanskje hun er mer varmblodig enn deg? Alle mine tre gutter er mye mer varmblodige enn meg og jeg har ofte mindre klær på dem inne enn jeg selv har på meg og de er gode og varme, mens jeg nesten fryser, hehe... Min minste er også 4 mnd og han har på body, bukse og sokker inne, det holder fint det, han er jo ganske aktiv på gulvet også, beveger armer og ben relativt mye så han holder jo varmen mer enn jeg som ligger i ro når jeg ligger på gulvet med ham.
shayan_jente_04.04. Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 har er det bare body på frøkna. barn er som regel varmere enn det vi er , + at det ikke er bra om de blir for varme heller.
Musemor med tre søte små Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Her hjemme har vi bare på en langermet body og strømpebukse. Hos mamma hvor det er kaldt på gulvet har vi i tillegg en bukse og genser.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Body og strømpebukse eller kortarma body og 2 delt sett.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Kommer an på temp inne, men hvis det er 22-24 grader er det kun en body, bukse og sokker. Når han skal ligge på kalt gulv legger jeg bare to fleece tepper oppå babygymen (babygym med teppe) Mini svetter i hodet/nakken når han skal sove/sover og om kvelden, selv om han da bare har på tynn pysj og med 18-20 grader inne. Prøv deg frem litt å se an hvordan hun svetter i fohold til det. Det er så stor forskjell fra baby til baby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå