To tupper Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Var til jordmor for å modningsakkupunktur i går for 3 gang. Alt var fortsatt lukket og veldig stramt nedentil så hun valgte å strippe meg. Ikke særlig behagelig, men hva tåler man ikke for å få fortgang i sakene. Har termin på fradag 19 forresten. Hva har skjedd med dere som er blitt strippet? Noen som har gått i fødsel like etterpå? Kynnere? Slimpropp? Har hatt en del brunlig slim som kommer bare på papiret når jeg er på do. Håper dette er slimproppen som holder på å slippe taket. Har en del kynnere, men skulle ønske det skjedde noe mer. Hilsen en som er klar til å poppe når som helst!
trebarnsmamma? Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg tror det beste er å la naturen gå sin gang jeg, jo mer moden man er, jo bedre fødsel får man tror jeg. Jeg "fremprovoserte" fødsel sist med akupunktur og stripping, og det ble ikke enpositiv opplevelse. Min oppfordring er: ta det med ro, lytt til kroppen og la det gå sin gang.
pandabjørn Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 jeg ble strippet 18 dager før termin med førstemann, og jeg var moden og hadde 3cm åpning 2 dager kom Sander ut..... håper strippingen har hjulpet deg også lykke til
Morratryne Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble strippet en formiddag i 11-tiden, var ikke spes moden, 1-2 cm åpning. Begynte å kjenne det i ryggen i 17-tiden, og gutten var ute før midnatt. Må legge til at dette var barn nr 2 og jeg var 12 dager på overtid! :-) Lykke til!
gladmage Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble strippet på formiddagen og skjønte att det var noe på gang morgenen etter. Jenta var ute litt før 19.00 på kvelden. Dette var 3 dager før termin men jeg hadde fått masse vann i kroppen og var utslitt!
Caelyn Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Ble strippet to ganger, var en del moden og hadde 1 cm åpning. Gjorde ingenting for meg, ga bare litt maserier utover dagen. Ble satt i gang 8 dager over termin.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 jeg ble strippet med nr 2 og 3 og det var jævlig vondt.... jeg gikk med sterke kynnere i flere dager
Filippa K Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble strippet en uke på overtid, slimproppen gikk samme kveld. Fikke maserier dagen etter som varte i 3 døgn før fødselen startet ordentlig med rier da vannet gikk.
håper på fulltreff Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble strippet en uke på overtid sist og det var kun vondt og gav ingen effekt. gutten kom av seg selv 5 dager senere og da var han klar. Jeg kommer ikke til å takke ja til noen stripping om det blir overtid denne gangen også. Får håpe det går fint for deg og at ting kommer igang.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble strippet på termindatoen med nummer to, men fikk ikke rier før tre dager etter. Men, jeg gikk 14 dager over med nummer en, så det kan jo hende det har en effekt? Jeg skal i hvert fall gjøre det igjen denne gangen hvis hun ikke har kommet innen termin!
smackazz Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 hva som gjorde at du fikk bli strippet så tidlig? hva sa du til legen for at han skulle strippe deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå