mamman te Vetle og Alma Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Har fått opplæringsvakter på BUP (barne og ungd psyk. klinikkavd)! Vet ikke helt hva jeg går til, noen som har erfaring og kan dele med meg?
hund&barn@fullrulle Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Klinikkavd? Mener du en sengepost eller BUP poliklinikk?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2007 ikke poliklinikk nei. det er en sengepost. Ungd bor der. De går på skole der osv..
hund&barn@fullrulle Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Ok, jeg har stillingen min på en slik akuttpost. I og med det er akutt så er det lite skolegang og slik da som du skjønner. Er veldig spennende men også veldig tøfft. Jeg ble skadet der og er derfor ikke på jobb nå... My jobb med å være med ungd, være med på møter, ordne mat til de, farte ut med de osv. Som sagt veldig spennende. Men er på løpen. Du får dytte så kanskje jeg svarer med i morra kvald om du tenker på noe mer.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 kan jeg spørre om hvordan du ble skadet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå