Reese Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har litt problemer med barnefar. Jeg bor hos foreldrene mine akkurat nå og dåpen nærmer seg vel på et vis om jeg skal dåpe henne innen det som er normalt, men... Ingen på min side av familien vil noen gang se Bf igjen! Egentlig ikke jeg heller om jeg kunne valgt. Men han er jo far til barnet som han bryr seg seg "så" mye om.. skikkelig klisje dette her altså. Han var virkelig glad i meg og altså og det beviste han virkelig med å få seg ny samboer en uke etter fødsel og 2uker etter bruddet. Ting handler veldig mye om han her akkurat nå synes han, for han mener at om jeg ønsker å utsette dåpen pga familiekranglinga så har han rett til å hente datteren vår og gå å døpe henne. Aner ikke helt hva jeg skal gjøre jeg egentlig, er så redd for å skuffe noen. Familien min har virkelig stilt opp for meg i disse vanskelige stunder, og jeg vil ivertfall ikke skuffe dem med å døpe datteren min uten dem til stede. Det er jo de som har gjort alt for meg og datteren min etter fødselen. Så saken er jo på en måte klar: Min famile skal være tilstede i dåpen.. Tenkte på å ta to selskaper da, der alle er i kirka(det må nesten folk tåle, selv om jeg ikke ønsker å ha barnefar med opp til døpe fontenen) , og at vi gikk hjem til han etter dåpen for å feire først fordi at da kan faren hans og familien være med pga de bor så langt unna at det må båt til å greier. Men så tenker jeg da..jeg skylder ham ingenting.. Hvorfor skal jeg gjøre han til lags etter alt han har gjort mot meg.. Jeg ønsker jo å feire med min famile først og fremst og jeg vet jo selv at min mor hadde blitt såret om jeg hadde dratt til hans famile for å ha selskap først, for hve er da vitsen med å feire når vi kommer hjem igjen. Håper dere forstår meg nå, om dere husker et innlegg her tidligere der jeg skrev om at barnefar ønsket å ta fra meg barnet. Jeg signerte det lange innlegget med "Kila". Kansje noen husker og vil forstå bedre da... Mvh
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg husker deg! Ikke la han ødelegge dagen... jeg syns ikke du skylder han å ta hensyn til han og hans følelser, det syns jeg du har gjort nok!!! Ettersom jeg husker så var han egentlig mest opptatt av seg selv, og ikke så mye deres barns beste.. så lenge det er du som har foreldreannsvaret alene kan ikke han hente datteren deres og døpe henne uten din tillatelse. Du kan innvitere alle i kirken, og ha et selskap for de du vil innvitere, og selvfølgelig skal dine foreldre komme dit!! han kan ha et selskap om han vil senere.. Denne kampen hadde jeg ikke latt han vinne, du må sette grenser for hvor mye makt han skal ha over deg og datteren deres. lykke til! klem fra
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Har bare lyst til å ønske deg lykke til jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå