Gå til innhold

Nettopp kommet hjem fra jordmor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg hadde urovekkende høyt blodtrykk i starten av timen... tok det 3 ganger og alle 3 var høye...

Hadde ventet i 15 min på å komme inn så det kan ikke ha vært stress eller lignenede heller.

Men i slutten av timen så var det mye bedre, men jordmor var litt bekymret så jeg skal tilbake om 14 dager i stede for 1 mnd...

Men er det flere som har opplevd lignende??

Hadde også 1 i ødem... men ikke eggehvite i urinen så det var bra! For hun var redd for svangerskapsforgiftning... men jeg er jo bare 24 uker på vei....

Hva skjer hvis jeg får svangerskapsforgiftning???? Så tidlig??

Mange svar ønskes!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du svangerskapsforgifting blir du fulgt nøye opp, så da blir det jo hyppigere besøk til jordmor og lege.

Snakk mer om det med jordmora neste gang du :)

Skrevet

Har det sånn jeg åsså... går til jm hvert 14 dag for å sjekke blodtrykket... det er høgt men har heller ikke protein i urinen...blir sjekket godt ved hver kontroll så du har nok ingenting å bekymre deg over=)

Skrevet

ja eggehvite mente jeg... jm sa åsså at det var viktig å legge seg nedpå minst en halvtime på dagen og slappe helt av...=)

Skrevet

er du bekymra, så ringer du bare til fastlegen eller jm, og får komme inn en snartur for å måle bt, og ev ta med en urinprøve for å sjekke protein!

siden de ikke fant proteiner nå, ville jeg nok ikke bekymre meg så mye! men det er ikke alltid lett å la være! men bare ring lege/jm! ikke gå rundt å stress og bekymre deg! det er jo heller ikke bra!

Skrevet

Jeg må alltid måle blodtrykket på slutten av legebesøket. Jeg er vel litt stressa når jeg kommer inn. Føler ikke at jeg stresser men blodtrykket mitt er mye lavere når jeg skal gå igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...