oktober baby Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har termin 29.feb og lurer på hva jeg skal ha i vogna.. Kan noen hjelpe meg? Er jo ikke så kaldt da babyen blir født, så trenger kanskje ingen tykk pose..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 For din del kan det være det holder med ullfelle og dyne..Det er ikke alltid man trenger og invistere i så mye ekstra + at posene kan for koste noen lapper. Du vil fort merke det når ditt barn kommer.Noen barn er varmblodige og andre ikke.. Du trenger ikke stresse med det ennå,det kan la seg vente vis du er i tvil.. Jeg har litt av hvert fordi jeg har arvet det....Har,odenval pose,ullpose og ullfelle men har ikke peiling på hva jeg kommer til og bruke...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 lurer på om jeg også skal satse på lammeskinn i bunn og en dyne over. Så kan man jo legge til ett teppe eller to dersom det er veldig kaldt noen dager
Misses*fødeklar* Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg får i begynnelsen/midten av mars. Kan jo til tider være litt kaldt da. Jeg har også tenkt å ha lammeskinn i bunnen. Dyne og evt. ullteppe burde holde, tenker jeg. De ligger jo ganske lunt nede i vogna også.
Jordbæret <3 Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg får baby i slutten av mars. Bor på østlandet, men regner med å bruke flecepose den første tia, så dropper jeg heller dyne i vogna dersom det blir for varmt.. Ønsker å la babyen sove ute og da må jeg være sikker på at den ikke blir kald. Men man må jo bare la fornuften råde og kjenne etter hver dag, det kan jo være store variasjoner i denne tia. Våren er en skummel tid der det kan kjennes varmt ut, men lufta er skarp likvel.
wilma<3 Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 D spørs nok litt hvor man bor i landet, men d kan jo fortsatt være ganske kaldt i slutten av feb/begynnelsen av mars tror jeg, er ganske ubestemmelig d været her i Norge da:)...Men man kan jo satse på skinnfell og dyne og evnt. kle på ekstra ulltøy og teppe. Har man vinterpose slipper man å kle på så mye, men d er opp til deg hva du syns er best!
Mamma til go'jentene Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har termin samtidig som deg, og jeg har tenkt å ha en saueskinnspose i vognen. Aner ikke om det er lurt jeg, men har nå bertemt meg for det... Hehe... Så slipper jeg å ha så mye klær på prinsessen. Tror egentlig det holder med lammeskinn og dyne, men det KAN jo bli skikkelig surt og kaldt også i mars... Har arvet en voksipose også, men den er det ikke plass til den vognen vi skal ha, så får heller se om jeg kan bruke den neste vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå