Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 hvordan kjennes de egentlig ut? Hvor lenge varer de om gangen og hvor ofte kommer de?
line_n & sara Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 magen blir helt stram, livmora knyter seg.. kjennes litt ubehagelig ut, ikke direkte vondt! de kan vare fra 10 sek til 1 min!! mine kynnere har blitt litt værre med tiden, nå er det bare 4 uker til termin, da, så det er vell vanlig, men de er iallefall vondere og varer mye lengre! noen får kynnere av å anstrenge seg, mine kommer også av ingenting! noen sier at kynnere går over ved å forandre stilling, men det stemmer heller ikke på meg! så det er veldig forskjellig! håper det ga deg noen svar!!
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Mine kynnere kjennes som stikking, strekking nederst i magen. Legger jeg en hånd på magen kjenner jeg at den blir helt stram. Kan vare i alt fra få sekunder til flere minutter. De kynnerne jeg kjenner får jeg når jeg går tur over en viss lengde, eller etter samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå