Gå til innhold

Bør jeg beholde Barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 21år nylig, og jeg har en jente på 7,5mnd. Jeg bor ikke sammen med pappaen, vi er veldig glade i hverandre, men jeg er ikke helt trygg på fremtiden vår sammen.han er i jobb no for første gang på de3årene som vi har kjennt hvrandre.. Nå er jeg gravid igjen, kan tenke meg 1-2mnd men skal finne d ut på torsdagen..

Vi kan jo flytte sammen, men hva vist han ikke fortsetter i jobb, da har vi et økonomist stor problem..

Nå er jeg helt fortvilet å aner ikke råd eller uråd.Jeg håper dere kan hjelpe meg på riktig vei noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan noen vere så snill å hjelpe meg..

Skrevet

Huff for en vanskelig situasjon kjære deg. Jeg bør egentlig ikke råde deg til noen ting, for det er kun du som kan ta valget og det er kun du som noen gang kan finne ut om det var det riktige.

Nå er jeg en person som eg veldig imot abort da, så for meg hadde det vært utelukket å fjernet det, men spørsmålet hadde vel vært om jeg ønsket å beholde bf.

Du er ung, har livet forran deg, men det er i disse dager du gjør ting og tar valg som styrer framtiden din. Vent og se hvordan bf klarer seg fremover. For alt i verden, ikke forhast deg!

Mvh

Skrevet

Takk , jeg vill ikke ta abort, det er det siste jeg vill egentlig.. Men jeg er såå mye syk i tillegg, at det blir veldig vanskelig for meg å ta meg av 2små alene, om det skulle bli slik da.. Men det er jo alltids hjelp sikkert så.. Jeg skal ikke forhaste meg... Tusen Takk!

Skrevet

hei. skriv et innlegg på skravlesiden. der vil du få mere svar:) jeg vet ikke hva jeg kan råde deg til. men ingenting er umulig i dag. en ting ejg vet at du vil ihvertfall ikke andre på at du ikke tok abort hvis du ikke gjorde det :) hvor bor du forresten? hvis du vil svare altså:)

Skrevet

Det som høres ut som en fordel oppe i dette,er:

-dere er veldig glad i hverandre...kjærligheten kan utrette mye! Han kan sikkert klare å presse seg enda mer,når det er TO barn i bildet,og han vet at han kan risikerer å tape enda mer hvis det ikke skulle gå bra mellom dere.

-dere får to tette barn,som vil ha samme mamma og pappa begge to,og det gjør at de har mye til felles,og de vil pga liten aldersforskjell få mye glede av hverandre! Når den første babyfasen er over,vil de to få utrolig mye glede av hverandre..og jeg tror det nesten er lettere med to tette enn med ett barn! (jeg har tvillinger,og de "avlaster" meg mye ved å leke mye sammen,mitt første barn krevde mer av MEG fordi det bare var han)

-HVIS det ikke skulle gå,så skal de ha samvær hos samme pappa. Det er en stor fordel for dem,og for deg. At det bare er èn pappa altså.

-og hvis dere ikke skulle klare dette,så får du jo endel stønader,og kan feks ta utdanning mens du mottar OS?

Hvis jeg skulle gitt noe råd,måtte det blitt å følge hjertet,og la alt det andre ordne seg etterhvert,for det gjør det alltid uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...