Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Fikk tak i viking gore tex sko, og siden han hadde 25 i fjor anbefalte de opp to str. Får håpe de passer nå da. Går jo an å bytte selfølgelig, men litt stress det og. Passet liksom aldri å ta jr med for å kjøpe dem, så da ble det bare sånn... Noen som har vært misfornøyd med disse skoene ?
nickoline og supermann Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 bare hørt gode ord om de.... ta ut sålen og mål på foten hans. helst stående......... da skal det være 1 1/2 cm fram til tuppen. Her var det ikke mye forskjell på 23 og 24, så vi tok 24.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Min har gått opp ca to str hver høst så her har det stemt bra hvertfall. Kjøpte også et par Viking Goretex uten å ha med småen,var litt spent på om de passet.Men heldigvis satt de som støpt! Og de fant jeg i ei restkasse på G-sport til 199,- ,hvor førpris var 699,-. Litt fornøyd med den handelen ja,og at de i tillegg passet var jo veldig bra!
It's all about me Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Noen sine bein vokser tydligvis fortere enn andres. Lillegutt fikk sine første sko i slutten av april, de var i str 19, nå tok jeg før helgen fram skoene vi hadde liggendes i str 22......
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Da har jr kommet hjem, og skoene passer de :-) Så da er faktisk alle "vinterinnkjøpene" i boks her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå