Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg var ute på lørdag, og etter å ha vært singel i 2 år (bare så DET er klart) har jeg endelig begynt å kikke litt på menn igjen. Jeg har ikke rota med noen siden bruddet mellom meg og samboeren min, for det har vært for tidlig for meg. Men når jeg ENDELIG gjør det, så tabber jeg meg sånn ut... Jeg har hatt sex med gynekologen min!!! Jeg tør ALDRI å gå dit mer... Jeg har vært hos han ganske ofte også pga cyster, og jeg har time hos han om en mnd. Hva gjør jeg????? Skammelig!!!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 hihi går til han og later som ingenting eller skifter gynekolog. Jeg måtte dessverre le jeg for det virket litt komisk.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 det er ikke tilfeldigvis eks-svigerfaren din? nei faen han var pilot han=) neida bare kødder... hehe ville skiftet jeg også...
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Han er bare så råfin..! 36 år, halvt italiener og DEN kroppen!!! Brun, glatt, velbygd og DEN deilige lille rumpa.. sukk..! Kan ikke gå hen å forelske meg i legen min da... På den annen side så viste jeg jo ikke frem noe han ikke har sett fra før!
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Hehe.. Har litt vanskelig for å tro på dette her... :-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Haha Du får gå til timen din du, kansje du får noe extra
Tally Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Du får takke pent for sist, he, he :-D (Dette var dagens beste (artigste) innlegg! Jeg ler og ler!)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 HI har en fantasi om gynekologen sin... Dere er så dårlig til å lese mellom linjene, jenter... Kos deg med fantasien HI.
Libido- Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 hehehehe drit bra! han viste nå hvertfall hva han gikk til... *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå