Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Opplever for tiden smerter i ribbena. Spesielt på høyre side. Nå lurer jeg på om det er noe jeg burde ta til legen, eller om det er normalt å oppleve slikt under svangerskap? Jeg tenker på den voksende livmoren, og alt som blir presset oppover. Flere som meg?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 JA!! Og det gjør vondt!! Jeg har mest på venstre side.. Jeg spurte legen min om det, og da sa hun det var fordi jenta mi ligger så langt oppe. Var godt mulig det bare ble verre... Aiai.. Det hjelper innimellom litt å ligge på magen (litt vridd mot siden) eller på rygge. Når du får strekt deg ut så blir ikke trykket så hardt. Du får håpe ungen flytter litt på seg - det hjelper. Lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar! Jeg tenkte at det hadde noe med barnet i magen å gjøre. Man får jo ikke bare plutselig vondt i ribbena, sånn helt uten videre. I går kveld prøvde jeg å legge på en sånn bønnepute som du varmer opp i mikroen, men synes ikke det hjalp noe særlig. Da er det vel bare å lære å leve med det. Det vil jo være verdt det, tross alt
grand danois Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 jeg fekk veldi vondt i ribbeina når jeg gjikk gravid med min første.. hun lå med hode ned i fra 6måned,å låg å sparket meg i ribbena hele tiden. men jeg har hatt vondt i ribbeina siden. hun er 5 år denne månen.!! jeg er veldi bekjymret for hvor vondt dette skal bli når barne å magen min blir større,jeg har vondt allerede,å jeg er bare 16 uker:/ gruer meg:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå