MammaMia123 Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Bruker p-piller nå, men er så fæl til å glemme dem, så jeg tar ofte to piller på en gang for at jeg glemte den ene dagen før. Jeg lurer litt på spiral, man kan få spiral selvom man ikke er ferdige med å få barn? Og hva er best av kobberspiral og hormonspiral?
lettereforvirra Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har pstav, er sikkert som banken . Men jeg er kanskje litt ekstra sur og kan grine veldig lett. Vet ikke om det er mannen eller staven som gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå