gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 16. oktober 2007 #1 Skrevet 16. oktober 2007 Hei. Skulle vente med testing til i morgen, men det har jeg jo ikke klart.. Testa i går men da var det neg. I dag testa jeg med "First Signal" kjøpt på apoteket.. Neg. Men etter ca 15 min etter testing kikket jeg igjen og da så jeg "tydelig" en svak svak strek... Kan det være at jeg er??? IKM er i morgen så tester igjen da... Må vise sambo også så ikke det er bare meg som ønsker så inderlig å se... Hva tror dere??? Ble så håpefull nå, og kommer sikkert til å bli veldig lei meg hvis det ikke stemmer... Hvordan går det med dere andre IKM42ere da???
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Hmmm... vet ikke om jeg hadde turt å stole helt på den testen. Hva står det på pakken ang. tid og slikt? Testet du med morgenurin? Når har du ikm? Jeg anbefaler deg å ta en ny test i morgen tidlig. Krysser fingrene for at den blir positiv =) Har vært å kjøpt tester selv i dag, qr. Skal prøve å holde meg til fredag, men tror det blir vanskelig!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Ser nå at du har ikm i morgen... leser litt fort av og til =)
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 Skal ikke lese av etter 10 min.... Så da viser jeg den likevel til sambo.. Prøver å glemme resultatet og forsøker igjen i morgen.... Har prøvd siden mars omtrent så syns det kunne være pos nå....
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Mine tester var sånn i flere dager, også etter IKM. 3 dager etter ikm var den klar positiv. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå