Gå til innhold

Mammabukser fra HM

1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på sånne med et "stoffstykke" øverst til å dra over magen... Noen som har prøvd disse? Er de bra? Hvor tidlig kan man begynne med de? Trenger en ny bukse nå, men magen har ikke begynt å komme enda. Vil jo være dumt å kjøpe en vanlig jeg bare kan bruke noen uker...

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

De buksene er knallgode!! Anbefales=) Selv om magen ikke er kjempestor enda så sitter de godt på, og hvis du har en topp med "normal" lengde så vises det ikke at det er mammabukse.

Og det er jo så deilig å slippe at det strammer, bare å slippe ut magen...=)

Skrevet

jeg syntes de er veldig behagelige, har man stram genser som går nedenfor magen virker den nesten større, ganske stas :)

Skrevet

OK :) Takk for raske svar! Da blir det shopping i dag :)

Skrevet

Jeg elsker min mammabukse fra HM :) Har ingen stor mage, men vanlige bukser blir ubehagelig.

Skrevet

Jeg har ei mammabukse fra kappahl, beste buksa jeg har i skapet mitt nå... Har ikke stor mage jeg heller, men merker godt med vanlig bukser at det strammer en god del å det er ubehagelig!!! Så jeg må sanrt gå til innkjøp av flere. Men har ikke slike bokser i den lille byen jeg bor i, så må ta det på ein handle tur i nærmaste framtid :o)

Skrevet

Jeg har fler av den sorten. De beste buksene synes jeg. Favoritten er den i sånn myk "fløyel". Husker ikke hva det heter, men sånn pusete stoff.

Skrevet

Buksene med "college-stoff" øverst er kjempegode, men husk på at du blir bredere over rumpa også etterhvert så buksen du kjøper før du har fått noe særlig mage holder ikke hele svangerskapet.

Hør på hun som snakker av erfaring her nemlig... jeg var superstolt da jeg kunne kjøpe mamma-olabukse i størrelse 29 her på slutten av sommeren (det er 2 størrelser mindre enn det jeg vanligvis bruker), nå har den jammen meg "krympet" og er ikke så behagelig å ha på lenger. Må nok kjøpe en til siden det fortsatt er tre måneder til den der klumpen skal ut... ;o)

Skrevet

Jeg har en sånn med collegestoff-mage fra HM og synes den er totalt udugelig, men det er vel smak og behag og litt etter fasong... Så mitt råd er å kjøpe bare en i alle fall, og prøve den ei stund først:-)

Skrevet

Jeg har kjøpt i 2 str. Medium til den første tiden og Large til senere. Erfaring fra sist er at det passer bra, i alla fall for meg. Da er det fint mnd HM som ikke koster fletta.

Skrevet

Begynte å bruke sånn bukse i uke 13, da hadde vanlig olabukse strammet et par uker.. Men vil absolutt anbefale å kjøpe en man kan stramme inn med strikker i sidene, da sitter den bedre. Har en olabukse fra H&M som er sånn, den er helt knall. Har også en i cordfløyel, men den er det ikke mulig å stramme inn og den "sagger" litt siden den er litt stor..

Skrevet

Nå har jeg vært på shopping og er glad jeg ikke kjøpte to bukser etter å ha lest resten her nå. Den jeg kjøpte sitter nemlig som et skudd! Dersom jeg blir større over rumpa så passer den nok ikke lenger... Bare 349kr da, så det går fint. Men blir alle større over rumpa? Hvis man har litt stor rumpe og hofter fra før liksom? Jeg har på en måte ikke lyst til å bli større der igjen (har gått ned endel i vekt før jeg ble gravid og dermed også tre buksestr... men var endel kg igjen som burde forsvinne en gang...). Ble forøvrig også et skjørt, en singlet og fem topper. Masse på salg :) Ble litt skremt av å ta på meg den gravidbuksa for da fikk jeg faktisk gravidmage som jeg ikke trodde jeg hadde enda :)

Skrevet

De buksene er helt geniale, jeg skal kjøpe flere, beste buksene jeg har prøvd!

Skrevet

Har akkurat kjøpt meg 2 stk.De anbefales.De er gode og behagelige å ha på:-))

Skrevet

Jeg kan anbefale mammabuksene fra Kappahl. De er smale i bena og sitter fint.

Skrevet

Hei!

Jeg har to typer fra H&M. Den ene er type "armybukse" mens den andre er olabukse(349,- og 498,-). Jeg er mest fornøyd med olabuksetypen til 498,- Den har ikke blitt særlig større over stumpen ;o) Elsker virkelig buksene, og jeg har nå brukt de fra uke ca 14, og nå er jeg i uke 24.

Cordskjørtet er jeg også kjempefornøyd med!

Skrevet

De har noen supre treningsbukser oxo på H &M.Med bred strikk som går under magen. De koster et par hundre.Ser ut som vanlig bukser altså-ikke joggis:)

Skrevet

Jeg har to av disse buksene og de er kjempe goode:)

Strikken går laangt over magen og det er et stort pluss:)

Skrevet

Jeg er ei ganske stor jente i utgangspunktet og har ikke sjans på disse HM buksene.. De er altfor smale i lårene for meg... :(

Skrevet

Har du prøvd alle modellene?

Jeg prøvde to typer olabukse. Dene ene var mye mindre enn den andre. Jeg kjøpte den største til 498,- Men de er ikke så veldig vide i lårene, nei...

Skrevet

Jeg så en på Kappahl i str 48 i går på min handletur. Så der har de nok litt større str. Bare et tips :) Hadde sef ikke min str da, var på tilbud også, 50%........

Skrevet

hehe, jeg liker mine jeans (med college-stoff) fra HM så godt at jeg drømmer om å bruke slike bukser for alltid, også når jeg ikke er gravid.

Ingen knapper eller gliderlåser, bare dra på-dra av :-)

Skrevet

Jeg også kjempe fornøyd, men de er da veldig små i størrelsene!!?? Passer mine gamle jeans i str. 40, måtte opp i 42 - 44 i HM-jeansene..

Ikke særlig moro å handle da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...